Gott nytt år på er alla!

Lite dåligt med uppdatering det senaste kanske. Tänkte göra något åt det nu.

Vi har ju flyttat in i lägenheten. Har bott här i snart två veckor, på lördag. Vi har fått ordning på det mesta och jag älskar att bo här. Jag är ju ganska mörkrädd och trodde att jag skulle bli jätte nojjig när inte Daniel är hemma men det går alldeles lysande.  Känner mig riktigt trygg. Vi  bor i ett väldigt lugn område.

Fick med Daniel till IKEA och MediaMarkt så vi har shoppat en del. Vi har fortfarande en och annan flyttkartong lite varstans men vi har lite för lite möbler känner jag.  Ska köpa mig en modul på ikea sen som jag kan ha i en av garderoberna och ha alla mina skor i exempelvis. Vi har ingenstans att ställa stereon osv. Skulle behöva en bokhylla till..

Jag har jobbat arslet av mig hela julen. Nu är jag ledig till och med den sjunde när skolan börjar igen och jobbet börjar igen. Sedan är det full rulle igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback