Pffst!

Får man lägga sig ner och bara kollapsa ett par dagar?

Ångrar det jag sa i förra inlägget, att det inte gör något att jag har så sjukt mycket att göra. Jag ORKAR INTE! Söndagar liksom, hur kul dag är det att vara ledig på? Min enda lediga dag i veckan. Och hur mycket är det inte jag ska göra på söndagar? Jag ska sova ut, men inte för länge för då missar man för mycket av dagen. Hinna städa och pyssla med massa småskit. Laga mat. Slappna av vid datorn. Och antagligen hitta på något också. Och på måndagen börjar veckan om. Tror jag att jag ska hinna slappna av på en dag för nästa vecka? Jag längtar så tills skolan är slut och jag kan få normala helger! När jag inte måste kombinera skolan med jobb.

Det här projektet med tulpanerna ger mig sådan ångest! Hur ska jag hinna med att få någon inspiration att göra något udda och kreativt när jag kommer hem mellan 19-20 på kvällarna och först ska laga mat? Dessutom ska jag se till att ha tulpaner hemma just den dagen om jag skulle få lite inspiration.. Suck säger jag bara.

Jag misstänker att jag tagit mig lite vatten över huvudet.

Så, vad krävs för att jag ska få kollapsa ett par dagar? Ska jag be om lov? Vem ska jag fråga? Jag hinner dessutom inte kollapsa.. För jag har praktik!

Får slänga in en god nyhet också i all bitterhet. Jag har blivivt bokad att göra mitt första bröllop. Sandra darling ska gifta sig. 1 oktober 2011. Det är ju en stund kvar tills dess kan man ju säga.. Men det ska bli så roligt att få göra alla blommor till ditt bröllop darling! Saknar dig. Du måste komma hit när de är klara i badrummet så att vi fått möblerat tillbaka allting så att det ser ut som det ska i den här lägenheten. Just nu ser det ut som ett bombnedslag..

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det är så det är vara vuxen. Antar jag, vad vet jag egentligen, bor ju fortfarande hemma.

Postat av: Linn

Jo, det är väl det antar jag...

2009-02-18 @ 19:14:44
Postat av: ellinor

Hej , såg att du går på floristutbildningen. Undrar om du kan hjälpa mig och berätta vad som ingår i gesällprovet för florister? Håller nämligen på att göra ett arbete... Du skulle vara guld värd om du gjorde det!!! :D

2009-02-23 @ 13:40:34
Postat av: Linn

Ellinore, skicka ett mail till mig.

linnnilhammer[email protected]

2009-03-02 @ 22:27:47
Postat av: Linn

Vad konstig min mail blev...

linnnilhammer[email protected]

2009-03-12 @ 10:32:42
Postat av: Linn

Riktigt skumt. Den visar inte understrecken i adressen. vi gör såhär då, lägg till ett understreck där jag sätter mellanrummen:

linn nilhammer [email protected]

2009-03-12 @ 10:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback