Skolan...

Seg dag i skolan idag. Gör teknik lådan, och med det innebär det att vi trådar och tejpar blommor enbart för att visa att vi kan..
Sov riktigt dåligt i natt.. Mina möss har väsnats något så kopiöst mycket! Gick och la mig 21.30 men somnade inte förens vid 24 tiden... Låg och spelade lite poker på mobilen och pratade lite med Nagham. Sedan fick jag skit ont i nacken och kunde inte somna för det trots att ögonen gick i kors och inte gick att hålla öppna.. Hon kan inte följa med mig när jag ska tatuera mig för hon ska iväg på spelning.. .Vem ska då följa med mig? 10e oktober klockan 12 i gbg, NÅGON? Är det någon som inte har fullt upp mitt på dagen en fredag?
Suck..
Jag vill flytta hemifrån! Nu! Nu med det samma! Kan inte den där snubben med lägenheten i varekil höra av sig? Kan vi inte få komma och titta på lägenheten?! Jag är trött på att bo hemma nu. Det har jag vart väldigt länge nu.. Jag har samlat på mig allt som behövs till en lägenhet, allt smått och gott som kostar maaaaaassa pengar. Allt ligger i lådor på vinden och i drivor bakom soffan.. Det enda som saknas är lite möbler som jag inte haft plats att förvara i alla fall...
Saknar Daniel.. Kommer inte träffa honom förens på fredag.. Har inte träffat honom sedan i måndags... Men när vi träffas ska det bli riktigt mysigt. Middag på kvarterskrogen i uddevalla och mys, bara jag och han, i uterummet och prata om de senaste 5 åren som gått.. Det har hänt en hel del. Hoppas att han inte flippar ur när han ser mig bara, ska klippa mig på onsdag. Jag fattar inte varför han ska ha så svårt att acceptera att jag inte trivs i långt hår!?

Får traska tillbaka till lektionen nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback