Torsdag

Idag var jag på vårdcentralen. Fick min läkare att skicka iväg en remiss till plastikkirurgin och ortopeden. Plastikkirurgin mest för att se om dom ser det som ett alternativ att förminska mina bröst för att bli av med mitt rygg ont, vill väl mest ha så mycket information som möjligt inom det området innan jag ens kan överväga att försöka våga göra det. Och ortpoeden för att kolla mina knän. Jag är trött på att ha ont i min kropp!

Jag var också och hämtade Bassie på dagis, han blev jätte glad. Så åkte vi till Ljungskile och fikade och sedan åkte vi tillbaka till mamma och Peters jobb lagom tills dom slutade. Riktigt mysigt. Det där pusslet jag köpte lär det ju dröja ett tag tills innan han kan lägga, men han blev glad för att det var en traktor på :)

Vad har jag gjort mer? Jo, vi fick inget svar om lägenheten idag heller.. Suck.. Får vänta tills på måndag. Har räknat lite på om jag kan få det att gå ihop och jag kommer förhoppningsvis gå ett par hundra plus i månaden, men då har jag inte råd att bli sjuk... Får be Daniel göra det samma, räkna på vad han får in i månaden och vad han kommer lägga pengarna på.

Jag har letat efter lite bakgrundsbilder till bloggen. Hittade massor.
http://www.glitter-graphics.com/ är en bra sida med bakgrundbilder man får använda gratis. Ska se om jag kan få till det nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback