Tordag

Inget jobb i dag heller på Nisses... De behövde mig inte och jag har ont i ryggen. Det hugger i den och håller på. Dålig stil tycker jag!
Allmänt seg dag idag. Ingenting att göra. Dåligt med folk på nätet. Kollat en hel del på möbler på blocket. Vi måste ha en soffa först och främst. Har dammsugit huset och burit in ved. Så lite duktig har jag varit. Vattnat blommorna har jag gjort också men jag har inte dränkt orkidéerna..
I morgon ska jag åka till mamma. Ska ta med mig smyckena och visa för henne. Jag har nu sålt för 1436 på tre dagar. Rätt duktigt tycker jag. Har inte ens haft något party än. Fick två beställningar igår kväll som jag inte har någon underskrift på, det måste jag fixa. Har några som vill ha partyn. Dels ska jag visa smyckena på släktkalaset den 25e. Sedan näst nästa onsdag ska jag visa smyckena på målningskursen som pappas föredetta går på. Sedan vill Gunilla, Johannas mamma ha ett. Jessicas mamma vill ha ett. Mamma ska ha ett sen också. Puline ska ha. Ellinore kanske också vill ha ett. Får kolla med henne om det. Så det ska väl förhoppningsvis inte bli något större problem att komma upp i de där 6000kr de första två månaderna.

Ska pussa på Bassie hela helgen. Jag måste ut till torp i morgon också, dom har tydligen fått in öronmuffar på stadium och jag får ont i mina öron på morgonen! I need earmuffs!
Har pratat lite med Kåss idag också. Det var trevligt, var ett tag sedan. Hon ska också med på släktkalaset :D

Pappa kommer snart hem och då ska vi åka iväg och äta Pizza. I måndags började ju älgjakten och då var det någon i pappas jaktlag som sköt en älg. Den styckade dom upp igår så pappa kom hem med ungefär 40kg älgkött som vi har paketerat nu. Hela frysen är full med älg :P Och kylen med för den delen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback