Onsdag.

Vi börjar med dagen dåliga nyhet. Min bettskena har blivit sönder tuggad igen! Varför är alla hundar besatta av att tugga på min bettskena? Första gången var det Doris, Daniels familjs hund. Då fick jag betala halva priset för att få en ny bettskena. Denna gången var det Vinga, Marias Whippet. Denna gången får jag betala fullpris på bettskenan! Det är typ 1000kr. Har jag de pengarna? Nej, det har jag verkligen inte, så jag hoppas Maria tar det. Vi passar hennes hundar var annan onsdag när hon är på målarkurs här uppe vid oss. Vinga hämtade bettskenan ur min väska! Usch vad trött jag blir och usch vad arg jag blir. Nu kommer jag ha ont i tungan igen. Varför ska jag hålla på att tugga på tungan på nätterna för? Jäkla onödigt vill jag lova! Min tunga som börjat läka ihop sig fint nu sen sist bett skenan blev sönder tuggad!
Pust stånk och stön säger jag bara!

Till de goda nyheterna.
Jag har fått mina smycken från Dag och Natt nu som jag ska börja sälja. Så kom och köp allihopa! Smyckena fick jag i måndags eftermiddag och jag har redan 4st beställningar! Den 25e ska jag visa upp smyckena på släkt kalaset och hoppas på att få sålt lite då.



Och till de riktigt goda nyheterna!
JAG SKA FLYTTA HEMIFRÅN! Jag och Daniel fick den där trean som några andra före oss i kön tackat ja till, men de ångrade sig tydligen. Så vi får den istället! Lite över 70kvm är den på.


Så ser den ut. Inflyttning första december! Det ska bli sååååå förbannat skönt! (usräkta uttrycket)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback