Måndag.

Fick svar på lägenheten idag. Ingen lägenhet för oss inte.. Dock står vi uppsatta på kö på en annan lägenhet, en tvåa. Det är några som tackat ja till den men de har inte hört av sig så på onsdag ska vi ringa och höra om de fortfarande inte hört av sig, och om de inte gjort det så får vi förhoppningsvis komma och titta på den lägenheten.

Har omplacerat mina möss idag. Emmi fick ta över dem. Så nu skulle jag egentligen behöva städa upp efter dem på mitt rum, hann inte det förut. Men jag orkar inte rikitgt. Jag vill läsa i min bok snart så.. Det blir nog ingen städning ikväll.. Får se när jag får tummen ur och gör det.. Det kan dröja ^^

Sådan fruktansvärt meningslös dag det har varit idag i skolan alltså! Vi har städat och skissat inför morgondagens arbete. HELA DAGEN! Vi kommer inte hinna med allt vi ska göra i morgon! Pust och stånk och stön säger jag bara. Som Rosita sa, jag gillar inte att ha vikarie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback