Måndag

Idag var det ju meningen att vi skulle skriva kontrakt på lägenheten. Men damen som vi skulle träffa var tvungen att åka iväg på något ärende och ställde in vårat möte. Hon kommer skicka hem kontraktet istället så får vi skriva på det hemma och om vi har några frågor får vi ringa. Chansen att få lägenheten renoverad innan vi flyttar in blir bara mindre och mindre. Frågor angående renoveringen är det dessutom en annan dama vi ska vända oss till för att få svar på.. Lite less blir jag...

Idag gör vi brudbukett i skolan. Blir inte alls som jag hade tänkt mig... Visar bild senare när den är klar. Måste skriva en saga också till bruden som buketten ska vara till.. Så trött blir jag! Jag kommer inte på någonting! Det står bara helt still, en saga?! Suck...

Kommentarer
Postat av: TheGnewmaster

Jag ska hålla tummarna ÄNNU hårdare. Fasen om det blir mer krångel asså, ni ska ha dendär lägenheten och därmed basta!

2008-10-20 @ 18:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback