Helgen

Noterat att jag har gått och blivit riktigt förkyld, tajming, det är ju lov... Dumma, dumma bihålor som bråkar med mig!

Daniel var hemma hos mig i helgen. I fredags var vi ute på torp, Daniel som föreslog det, han ville köpa kläder... Det måste ha att göra med att han varit sjuk en vecka som fick honom att komma med detta skumma förslag.. Trevligt var det i alla fall. Vi var en sväng hos farmor också och så lämnade vi av två köksbord på mammas jobb som hon ska lacka åt oss. Blir nog fint :)

Igår var det släktkalas hemma hos mormor och morfar, de firade 50årig bröllopsdag. Fick sålt en del smycken. Mycket trevligt!

Idag åkte Daniel hem tidigt. Buhu. Uppe tidigt var vi också. Vet inte riktigt vad jag ska göra idag... Ska se senaste greys anatomy avsnittet i alla fall. Kanske borde städa lite på mitt rum också, det är bara att lägga undan lite kläder som ligger i soffan så är det klart. Kanske borde se klart på l-word säsongen också. Har föresten sett första säsongen med Terminatior, the Sarah Connor chronlicles, den var riktigt bra. Undrar när nästa säsong kommer. Många serier att hålla ordning på nu känns det som, jag ser på:
  • Heroes
  • Greys Anatomy
  • L-Word
  • Terminator, The Sarah Connor Chronicles
Vad ska jag göra nu tro? Jag ska kolla om jag får tag på en av dem som köpt smycken av  mig så jag kan inkassera lite pengar så att jag kan betala fakturan på smyckena.. Kan ju vara bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback