Fredag.

Ledig i dag och bestämde mig för att i dag ska jag faktiskt få sova hur länge jag vill och jag tänker inte ställa klockan! Vaknade första gången lite innan 8 för då skulle jonna in i garaget under mig. Garage porten är lite skev så den är svår att slå igen och det har Jonna inte noterat än, hur man ska göra för att stänga den smidigt. Så hon stod och slog och slog och försökte slå igen den här garageporten. Och det skakade i hela mitt lilla hus när hon gjorde det och small och höll på.. Efter fjärde gången var jag påväg ut till henne men hon åkte iväg när jag kom ut, så hon fick tillslut igen porten. Sedan vaknade jag av mig själv ett antal gånger och så kollade jag på klockan och tänkte, nej, jag behöver inte gå upp än. Så jag gick upp 11.20 i dag. Kändes som att det var lite att ta i kanske men..

Borde ta och masa mig iväg och duscha och packa det jag ska ha med mig till Daniel..

Jag har suttit och läst igenom massa information på Stenungsundshems hemsida. Pappa sa något om deposition igår, och att den ofta kan ligga på en summa av tre månadshyror.. UGGH! tänkte jag. Det enda jag kan hitta om det är att första hyran ska vara betald när man hämtar ut nyklarna.

HAHAH! Det HAGLAR ute nu! Det var lite udda, tyckte inte det var kallt ute men men..

Jo, i alla fall. Så som jag förstår det så är det bara till att betala en månad iförväg. Alltså, att man betalar hyran för månaden som kommer istället för månaden som har varit. Och det känns som att en hyra i deposition är lite mer lagom än tre månadshyror, för det är ruggit dyrt!

Kommentarer
Postat av: Rosita

:)jaa, jo men ja tror det kan bli fint:) det låter lite mysigt sådär(=

2008-10-03 @ 20:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback