Uppdatering

Hmm.. Det var ett tag sedan jag bloggade nu. Vad har jag gjort sen sist?

Det var ju halloween och då blev det fest i Göteborg.


Här var vi Obelix (Daniel, min kära pojkvän och blivande sambo) Mig utklädd till schoolgirl och Asterix (Dennis)

Jag har också börjat på mitt nya jobb, på Blomster Ateljén i Uddevalla.

Jag har färgat håret.


Rött blev det

I Måndags var jag iväg med en lärare i skolan till en skola i Hamburgsund och pratade om våran skola och försökte värva elever. Det gick sådär tror jag, vi fick inte en enda fråga, lite tråkigt men men...

I tisdags gjorde jag min demo för klassen. Det blev en späckad protea.




Kan också meddela er att om 24 dagar flyttar jag hemifrån. Tiden rullar på , sakta men säkert. Det är nästan så att jag skulle kunna packa ihop de få sakerna jag inte redan har nerpackat i lådor.  Det ska bli såååå skönt att äntligen komma hemifrån!

Kommentarer
Postat av: TheGnewmaster

Asså jag sitter bara å stirrar på Daniel. Han ser hur gullig ut som helst! Man vill krama han! nyper Daniel i rumpan

2008-11-07 @ 12:56:51
Postat av: MazarinRebus

Du ska låta bli Daniels rumpa, den är min, den har jag ensam rätt på. För övrigt är den helt underbar att klämma på ;) Han har sån där söt hockey rumpa :P

2008-11-09 @ 12:24:59
Postat av: Camilla

Fan vad duktig du är med blommorna!

Assöt som skolflicka är du också, käraste Mazarin =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback