Shopping inför julen

Ja, jag hade ju inte så mycket saker till lägenheten för julmyset så det fick jag inhandlat en del i dag. Jag och mamma var på Överby och jag shoppade lite på Rusta. Fick köpt mig två nya adventsljusstakar, pappa köpte en till mig förra veckan. De är obehanlat trä i dessa så jag ska betsa dem svarta. Sedan ska jag göra machetter av silver tråd till dem. Blir nog snyggt. Får se till att köpa bets snart också så att jag hinner med det innan vi flyttar, för då ska de ju upp i fönstren. Jag köpte också en svart stjärna som jag tänkte ha i köket. Så nu kommer det finnas julbelysning i alla rum. Hittade ett snyggt rött fat och köpte 4 st vita ljus så jag tänkte göra mig en hemma gjord adventsljusstake också.

Fick köpt en liten julklapp till Daniel också. Ska se om jag hittar något litet annat till. Funderar på vad pappa ska få i julklapp. Har fixat till Jonna och delvis till mamma, hon ska få något mer. Daniel ringde mig förut och undrade vad jag ville ha i julklapp. Efter en stunds tänkande kom jag fram till att vi måste ha en tjock bäddmadrass så en sådan ska vi köpa till oss i julklapp.

Har fyllt två flyttlådor i dag. Fick rensat bort lite skit från bakom soffan. Kommer behöva ett antal lådor till, fler än vad jag trodde.

Kommentarer
Postat av: TheGnewmaster

Em, fröken. Nu gör du sådär med siffrorna igen; du skriver "4a" istället för bara en fyra "4". What's up with that?? Sluta med det innan jag slår dej!

2008-11-07 @ 12:55:07
Postat av: MazarinRebus

Dooh... Jag vet inte varför jag gör så... Förlåt. ska se om jag kan ändra det.

2008-11-09 @ 12:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback