Uppdatering

Ja, det här med att blogga har jag väl inte riktigt hunnit med det senaste. Jobbar ju hela dagarna, eller praktiserar kanske är bättre ord. Men jag jobbar lite där emellan också. Så det är fullt upp hela tiden.

Det går fort framåt i lägenheten i alla fall. De ha tapetserat i vardagsrum, kök, lilla sovrummet och hallen. De har lagt in parkett i vardagsrummet och i dag skulle mattläggaren vara där och lägga in mattorna, men i vilka rum vet jag inte, i alla fall i lilla sovrummet. Där ska vi under helgen flytta över alla saker så att de kan börja i stora sovrummet.

De beräknar vara klara på onsdag så på torsdag ska städföretaget jag jobbat för dit och göra byggstädning. Så nästa helg flyttar vi in, lagom till att ta in granen :P

Kommentarer
Postat av: The Gnewmaster

Saknar dej knasboll ^^

2008-12-13 @ 16:08:39
Postat av: Linn

Saknar dig med. Massor.

2008-12-14 @ 20:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback