Happy new year!

Jahopp, gott nytt år då alle sammans.
Gissa vad jag gjorde igår då? Jag festade, förvånad va? Jo, jag vet, det är inte ofta jag gör det men det var svinkul! Var med älsklingen också, började det nya året med en stor blöt kyss :D. Älskar verkligen honom. Det brukar gå ganska mycket upp och ner, och just för tillfället är det väldigt mycket UPP! Har saknat honom väldigt mycket.
I fredags hade jag och Jonna filmkväll, vi såg "A lot like love, Tomb raider och Enternal". Den sistnämda var en sensuell rysare.. hmrf, ganska mycket lebbsex genom hela filmen, tror Jonna skämdes ganska mycket. :P
I lördags diskuterades vid frukostbordet hurvida jag är lesbisk/bi sexuell eller inte. Men det kan jag ju inte vara, jag har ju pojkvän och det har jag haft i över två år så det är ingen risk. :P Hihi, jag övervägde om jag skulle slänga det rätt upp i ansiktet eller inte, det blev inte så, var därför tvungen att lämna sällskapet och springa iväg för att inte spricka av skratt!
Jaja, Gott nytt år på er alla, besök mig gärna på Statoil i morgon kväll, jobbar kväll då.

Kommentarer
Postat av: Kåt gubbe

Men hallå, tänk om halva uddevalla kom för att besöka dej på statoil, hur skulle det blivit? vet du hur många våldtäcktsmän, föro inte tala om misshandlare, som finns i uddevalla som antagligen läste din blogg?!?!?!
*smeker sin underarm*

2006-01-02 @ 21:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback