gu vad trött jag är!

Jo, det var såhär att jag tänkte att jag skulle skriva något vettigt här men jag vette fan hur det ska gå.
            Mja, i dag fyller ju min skitouge hela 18 år. -blåser i irriterande tuta- HIPP HURA TILL NAGHAM!
Uss, Daniel körde upp mig alldeles för tidigt i dag. :@ klockan 11, och jag som drömde så härligt! Drömde för det första att Tissy kom hem (våran förra katt som försvann, troligvis död sedan nästan 1 år sedan) och om Daneils vän (troligtsvis inte, men i drömmen var dom vänner i alla fall) hon var svin söt, hette något på N, den enda som daniel känner som heter något på N är Ninni, vilket är hans x:s namn. hmrf.
Ville vilket fall som helst inte gå upp. :(

Äh, det får räcka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback