bla bla bla

Älsklingen minJahopp. Så var man hemma till sitt älskade bredband igen! :D Det enda roliga på detta stället, fast jag fick ju två säsonger med L-word så nu är nog DVDn en bra vän också! :D
Fick mina Fina knappar i dag också! Jätte fina var dom! :D -stolt-

Saknar mina små älsklingar, allihop. Pratade med Milla igår, ska fika med henne i veckan, jätte länge sedan vi pratade med varandra. ska träffas nu i veckan. And my man fyller 18 på lördag så jag och förhoppningsvis Jonna och Daniel ska fira henne på fredag! :P Men fröken lilla, vi ska fika snart ändå! Saknar dig.
Daniel kommer förhoppningsvis hit i veckan, och till helgen.



Kommentarer
Postat av: The Man

Varför gömde du Mazarin Rebus-knappen? var det dom två kvinnotecknen? *oooops* :P

2006-01-09 @ 21:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback