[.v.]

Jävla hotellkunskaps arbete. Försöker sprida tankarna på något annat. Något inuti mig gick sönder förut idag. Smärtan krampade runt hjärtat, visste inte vart jag skulle ta vägen, vad jag skulle ta mig till, vad jag skulle säga. Hade känt på mig hela veckan att det var något som inte stämde. Tack Nagham för att du var där med mig då, hade nog brutit ihop totalt annars.
Oa, min älskade Oa. Förlåt,  jag visste inte vad jag skulle säga. Jag kände det på mig, men jag var inte förberedd, det är inte nu som det var då. Och inte ens då hade jag något vettigt att säga i dessa situationer. Har aldrig något bra att säga. Kan bara säga det att jag är så jävla lycklig för att du blev stoppad.
Krampen kom och tog överhand över hela kroppen, om bara för en liten liten stund så var den där, skräcken. Allt gjorde så ont. Jag saknar dig Oa, saknar dig så jävla mycket. Vill prata med dig, vill kunna prata med dig. Jag vill veta vad som händer i ditt liv och i ditt huvud, var dina tankar är och hur du mår.
Kroppen vill bara skrika rakt ut VARFÖR?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback