tillbaka till datorkunskapen

Jahopp, nu är vi tillbaka till den välberömda dator kunskapen, frågan är, vad blir dagens problem? Förra veckan kunde läsarna läsa att vi arbetade med Tabbar. Det visade sig vara svåra grejer för klassen.

I dag blev det Rubriker klassen ska lära sig. Att ändra automatiskt. Klassen tycks ha lika svårt för detta, även fast vi är få idag. Jag kan meddela alla som läsaer att jag minsann går i en klass som inte består av datanördar. Hehe! "Vilken är ENTER då? Är det den stora?!" "Caps Lock?!" HALLÅ?!

Efter nästan en timme anlände Robin, Jehona och My. (Jag vill ju inte peka ut någon..) Dom stod utanför och "bråkade" på skånska. :P Det lät lite roligt..

Ja, från denna datorkunskaps lektion kan man nu sammanfatta att detta var en lektion som klassen också hade svårigheter med, men det gick en aningen bättre än förra gången.

Ny datorkunskap kommer åter igen om två veckor, vi har höstlov, därför blir det en liten paus i programmet.

Kommentarer
Postat av: Lisa Rowe

"ja vill inte peka ut ngn" haha, nej då inte alls XD
nu skitunge har jag skrivit i bloggen så ja storknat bara så du ska ha ngt att läsa, om det e ngt vettigt tvivlar jag på men...ja...eh...skitunge.

2005-10-26 @ 18:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback