HATA MODEM!

Ge mig bredband för fan! Men nejdå! Icke!

Trevlig kväll igår men Nagham, hoppas du inte tyckte min familj var allt för konstig, men du har kanske vant dig vid mig nu så..? Ville egentligen inte att kvällen skulle ta slut.
Konstig känsla i magen. Tankar som vägrar låta sig sluta tänkas.. Ringde Daniel♥ sedan, han var upptagen, spelade cs. DUMMA TANKAR!

Tillbringade dagen i trollhättan, alla spenderade pengar utom jag, hade inte ens upp plånboken en enda gång. :(   (pank) men men, det var rätt okej ändå. Ska in till stan sedan igen, ska käka kinamat. :P


Kommentarer
Postat av: Lisa Rowe

Ja tyckte din familj va jättetrevliga pucko! Syster-kock-yster, kuliga mamman och söta SÖTA katten! :)

2005-10-23 @ 00:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback