BOMBARDERAD!

Min älskade vän bomarderar mig med allmänt smått och gott från sin älskade dator för tillfället, övskar att min dator var lika älskvärd den med, men men, jag håller ju på så, men sinom tid så blir det nog allt bra.

Dumma tankar, jadu, det kan du allt ta och suga på en stund, det är tyvärr något som du antagligen inte kommer få veta, tölåt, men that's just how it is. Hade gärna berättat, men det går tyvärr inte.
Hehe, är tyvärr lite rätt att mamma hörde en del av vårat samtal förut, då när jag berättade vad mamma sa om dig, och så sa ju du "hon skulle bara veta." och jag sa det med, tror hon kan ha hört det.. :s hmrf.. jaja.. Shit happens.

uppdaterar kanske senare när jag inte är så jävla populär!

Kommentarer
Postat av: Lisa Rowe

Det e ok Mazzi, ja förstår

2005-10-23 @ 22:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback