this man I love :P

this man I love :P
 
Hellu everybody!

Det var ett jäkla tag sedan man skrev här:p Men männskan på bilden är fan segare:p hihi, tycker om dig ändå.

Jahopps, och jag som tänkte att jag hade en massa att berätta nu, men ikke! Allt försvann när jag äntligen fick upp bilden på min lilla skitounge. Har absolut ingen aning om vad jag ska skriva! :(
Saknar ju henne i alla fall.. (syftar på det på bilden.. :p), även fast vi träffades senast, ja när var det? IGÅR!  Solly, känner mig lite desperat och lite väl efterhängsen men, that's me in love. (love och love.. what the heck)

Jävla glasfiber, försvinn från min hud!  Jag har varit uppe på vinden halva dagen och jagat möss! :D Slängde mig mellan takbjälkarna, mitt riktiga jag kom fram där:P APAN hehe.

Ja a. Nu har ett helt lov passerat, och hur många timmar umgicks jag med älsklings pojken min?  NOLL! Pust och snyft.  Jaja, får väl träffa honom till helgen i alla fall..

Kommentarer
Postat av: The Man

Mazzi! Varför säger du "efterhängsen" som om det vore ngt dåligt? I'm afraid I'll have to disagree with you on that! (trots att det i längden innebär en väldnas massa plåster...)

2005-11-06 @ 23:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback