Lite tråkigt info för den som bryr sig.

Jahopp, nu får jag väll och kladda lite här också för att göra en viss Miss glad.
Idag vart det bio, Harry Potter givetvis. Den var riktigt bra tycker jag, men Peter gav den en -1+-6 , det var ett jävla tjöt om det där med betygsättnngen men jag tror att det var så.jag skulle nog ge den 4/5. Hehe, vi var ett helt gäng som staplade in där och skulle försöka få ordning på oss. Men det blev allt bra tillslut, fick sitta längst upp i hörnet, så jag SÅG filmen! Det var sketa bra tycker jag!
Ja, sedan ska jag ta och checka in bögarna på kanal 5 vid nio, så kul verkar det! :P (sånna konstiga ord jag använder idag.. :S)


Ne, nu har inte jag tid att skriva mera, är för upptagen med folk på msn för en gångs skull..  :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja skratta så ja storkna över dessa fjolliga bögar, asså herregud va kul :D
Ja satt bakom en tjej som hade huvvet MITT i JÄÄVLA texten!!! inte för ja behövde den men still, det va jättestörande :@ fundera på å mot all min värdighet att tralla iväg å hämta en barndyna...ja! FAKTISKT!

2005-11-20 @ 22:20:19
Postat av: Anonym

Ja vet vem som postade den förra kommentaren.
Det enda ja kan säga är att det är en turk som förföljer dej.
Har mer information men det kommer kosta dej...

2005-11-20 @ 22:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback