JUL!

Det är flera centimeter tjockt lager snö utanför mitt fönster! :D Och hela kroppen spritter av jul längtan, varför har jag ingen aning om eftersom jag egntligen hatar julen, men så är det i alla fall.
Har jobbat hela dagen i dag, gick jätte bra! -stolt- Jag har hyrt ut släpkärror och last bilar på löpande band idag!  Fick beröm (på hans sätt), ska till våren, närmare bestämt januari, börja jobba var annan vecka och även jobba där själv. Så alla rånare, håll er ifrån Statoil då är ni snälla!
Min Lilla älskling klump är hemma hos mig i helgen:P Himla härligt att få sova i hans armar. Vankande ju som vanlig ungefär 700 gånger i natt, men han var ju i alla fall där så då var det bara att kura ihop sig intill han och somna om igen!
Åh, blev så glad, fick igår lön så jag kunde åka upp till Nisses växter och köpa massa pyssel för att göra en miniatyr julgrupp till farmor i för tidig julklapp. Det spritter i fingrarna och jag vill göra mera, MERA!
Köpte mera saker i dag med mamma, denna julgruppen får inga växter, eller ja, mossa, men inget mer. Ska får göra en till Nea också, hon ska ge den till Sofias mamma i julklapp! :D LYCKLIG! Jag vill pyssla MERA MERA. Hoppas på att få göra en i göteborg när vi julpysslar där. OCH så ska jag få ett par hundra av pappa för att göra en STOR här! :D Ännu mera LYCKLIG!

Kommentarer
Postat av: Rånar-terrorist

Statoil? Januari? Hålla oss borta?
......HAAAHAHHAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAH! den va bra den! HAHAHAHAHAHAHAAAAAAHAAAAAHA!
*planerar genast inbrott av statoils kassörska och våldtäckt av dess brevlåda*

2005-11-27 @ 00:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback