Datorkunskap, datorkunskap

Hallå, tillbaka till datorkunskapen för den som vill.
Känner att jag missat en hel del i en viss männskas liv. :(
Orkar inte uppdatera er alla om datorkunskapen i dag, är inte riktigt på humör.
Snyft, hade velat följa med fröken på Taekwon-do grejset (vet inte hur det stavas men men.)

Kan i alla fall säga så mycket som att det går bättre på datorkunskapen går bättre i dag, hon tog bort buggarna från det förra dokumentet.

Min Oa, eller ja, min och min, ska ringa ikväll, om hon kommer ihåg. Ska trffa henne för fika på torsdag. Trodde hon hade lämnat mig helt och hållet. Trodde jag sårat och förstört för mycket. Glad att jag får en chans till i alla fall.

Färdig igen, första av alla, nästan samtidigt som Sandra.

Borde ringa Jonna, lilla syster yster ska komma till Agneberg, hon kommer tappa bort sig helt och hållet. Vet inte riktigt när hon kommer bara, hon slutar 12.10, men vet inte om lilla syster yster flummar på stan först eller inte. Hon ska ända till Cafeterian, hon kan tappa bort sig på vägen, eller bli våldtagen av någon utav alla mörkhyade människor. Huuu.. Akta Jonna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va erre Apan har missat?
Och, tjejen du äger ju på datorer det kan vi ju lugnt konstatera ;D

2005-11-15 @ 16:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback