Andar och annan skit

Yey. (eller ja, yey och yey) Har hittat någon som förstår vad jag menar och vet hur jag tänker och känner. Om det är så positivt vet jag inte, eftersom jag fick det lite mer bekräftat nu. Knepigt. Men det är i alla fall skönt att veta att det finns någon annan också, så att det inte bara är jag som blivit total lurad. Men ändå, hemskt att få det bekräftat.


I dag gör vi internet sökning på datorkunskapen. Spännande.. Eh, eller INTE! Jag fattar inte hur svårt detta kan vara egentligen. Men men, alla bryr sig väl inte direkt, och har väl antagligen därför inte lärt sig. Hmrf.


YEY! Ska klippa mig idag! :D Men fick nyss reda på att skioungen varken kunde följa med dit eller se hur avklippningen blir när det ser ut som det ska.. :'( snyft.

Jaja, nu får väl jag ta och hänga med lite antar jag.. Hmrf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback